dosemu + samba

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 24 Cze 2006, 00:24:07 CEST

On Thu, Jun 22, 2006 at 09:09:54PM +0200, Rafał Cygnarowski wrote:

> Nie mogę użyć qemu. Już próbowałem (znacznie) wcześniej. Nie pamiętam
> szczegółów, ale chyba chodziło o to, że nie radził sobie z kluczem
> sprzętowym, był za wolny (szczególnie przy zdalnym połączeniu), nie udało mi
> się skonfigurować drukarki podpiętej po usb i uruchomiony w oknie ma zbyt
> małą czcionkę aby można było pracować na nim komfortowo. Poza tym nie wiem
> jak sobie poradzi z drukarką fiskalną itd, itp.
hm.. spróbuj jakiegoś "współczesnego". Generalnie to:
- w kwestii usb sporo się ostatnio zmieniło
- prędkość - przy zastosowaniu kqemu znacząco wzrosła
- czcionka - nie można na pełnym ekranie? Zresztą o ile się nie mylę to
  akurat można jakoś zmienić...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI