gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 25 Cze 2006, 12:15:05 CEST

Dnia 24-06-2006, sob o godzinie 00:09 +0200, Kamil napisał(a):
> A to skutek zainstalowania pmount'a:
> Błąd: punkt montowania /var/chroot/i686/media/sda1 nie jest poniżej /media/
> Sobie nie potrafi poradzić z simlinkami:/ Poza tym teraz za nic nie mogę
> zamontować poprzez mount /dev/sda1 czy odmontować. Dodatkowo jeszcze przy
> jednym usb disk freezuje mi kde.

Przeczytałem posta, na który odpowiadasz i zastosowałem się do niego.
Efekt:

[czarny w melchior ~]$ rpm -q kdebase-core kdelibs hal pmount kernel udev
kdebase-core-3.5.3-2.athlon
kdelibs-3.5.3-1.athlon
hal-0.5.7-4.athlon
pmount-0.9.11-1.athlon
kernel-2.6.16.20-1.athlon
udev-093-0.2.athlon

Urządzenia się pięknie montują same, lub jak je poproszę o to, chociaż
*żadnych* wpisów w fstab nie ma (ani CD-ROM, ani pióra). Sam też tworzy
katalogi w /media.

Dziwne tylko, że z palca wywołany pmount-hal tworzy porządnie katalogi,
tzn. np. /media/nazwa\ płyty, a nie /media/hdc i to samo robi z piórami,
a KDE montuje /media/hdc /media/sda

Czytaj uważnie, co Ci ktoś podsyła, a nie się awanturuj, to zacznie Ci
działać.

Cz w rny