gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 25 Cze 2006, 14:34:14 CEST

On Sun, Jun 25, 2006 at 12:15:05PM +0200, Cezary Krzyżanowski wrote:

> Przeczytałem posta, na który odpowiadasz i zastosowałem się do niego.
> Efekt:
ale Ty jestes developerem pld.
A developerom pld niektóre rzeczy po prostu działają.

Zobaczysz - jakbyś stracił rw też by Ci przestało działać ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI