gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 25 Cze 2006, 20:26:22 CEST

Dnia niedziela, 25 czerwca 2006 12:15, Cezary Krzyżanowski napisał:

> Czytaj uważnie, co Ci ktoś podsyła
I vice-versa.

Napisałem przecież co nie działa i dlaczego. Tak samo napisałeś, że nie ma
wpisów w fstab więc przez 'mount /dev/sda1' nie zamontujesz. Napisałem, że
przy jednym usbdisk freezuje mi kde ale z fstab-sync kde ładnie montuje pióro
i działa. No i wreszcie na samym początku napisałem, że nie radzi sobie
najwyraźniej z simlinkami (akurat u Ciebie nie ma przykładu użycia simlinka).
Poza tym oczywiście wszystko działało jak trzeba.

Przypuszczam, że te wszystkie rzeczy da sie ustawić/poprawić ale to jak będę
miał czas to się tym będę bawił natomiast w tym momencie potrzebowałem szybko
naprawić "awarie" i downgrade hal'a był najlepszym rozwiązaniem. Znajdę czas
to dostosuje pmount'a bo przecież nie mogę wiecznie siedzieć na starej wersji
hal'a.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic