teraz problem z tpop3d

Grzegorz Szymański waveruh w inf.sgsp.edu.pl
Pon, 6 Mar 2006, 10:34:21 CET

Znowu sie odzywam.
	Zrobilem juz postfixa, chodzi mi teraz o odbior poczty z
serwera. Zainstalowalem tpop3d, ale nie chce wcale chodzic.

plik konfiguracyjny wyglada tak:
tpop3d.conf
listen-address: localhost
auth-pam-enable:	yes
auth-pam-mail-group:	mail
mailbox: /var/mail/$(user)
# wczescniej bylo mailbox: bsd:/var/mail/$(user) i tez nie dzialalo.

skanuje porty nmapem i pokazuje mi ze port 110 jest otwarty, ale jak sie
do niego lacze telnetem (localhost:110) to widze tylko czarny ekran.

Problem tkwi w tym, ze nie moge sciagnac poczty z serwera, a wiem za na
pewno tam jest w katalogu /var/mail/waveruh.

co sie moglo stac??
prosze o pomoc.
--
waveruh