KDM - problemy

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 6 Mar 2006, 10:45:08 CET

Łukasz Maśko napisał(a):

>Czy ktoś używający kdm-a w wersji 3.5.1 i nie mający z nim problemów mógłby
>się ze mną skontaktować? Mam z nim taki problem, że po wylogowaniu usera
>nie odpala mi ponownie X-ów, przez co praktycznie nie działa. Nie wiem, co
>z nim zrobić, a wolałbym go od zwykłego xdm-a. Jednak jeśli nie uda mi się
>go "okiełznać", to wyjścia nie będę miał.

U mnie jest troszke inaczej i po probie wylogowania lub wylaczenia kompa
z menu kde nic sie nie dzieje(nie zawsze, ale zdarza sie).
Kde dalej chodzi, choc troche funkcji juz sie wylaczylo.
 Czasem zareaguje za drugim razem i sie wyloguje . Podobny watek
znalazlem gdzies na forum pld.
U mnie w /var/log/kdm.log jest taki brzydki wpis:

kdmgreet: WARNING: KLocale: trying to look up "" in catalog. Fix the program

Pewna propozycja byla zmiana jezyka z pl na pl_PL ale to nic nie zmienia.

Pozdrawiam TOmek

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed