do czego służy /initrd

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 7 Mar 2006, 22:19:18 CET

On Tue, Mar 07, 2006 at 10:07:01PM +0100, Paweł Kwiatkowski wrote:
> Paczka FHS tworzy katalog /initrd, jestem ciekaw do czego totob, bo jak
> tworzę obraz initrd to wrzucam go do /boot. To część FHS-u czy jakiś
> PeeLDziany pomysł?

do tego:
pivot_root . initrd

gdzies tam na etapie startowania masz kernel, initrd i w pewnym momencie
coś takiego się dzieje, po starcie w tym katalogu ląduje 1 root (/) ;)

pozdrówki,
m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy