do czego służy /initrd

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 7 Mar 2006, 22:23:11 CET

Dnia 07-03-2006, wto o godzinie 22:07 +0100, Paweł Kwiatkowski
napisał(a):
> Paczka FHS tworzy katalog /initrd, jestem ciekaw do czego totob, bo jak
> tworzę obraz initrd to wrzucam go do /boot. To część FHS-u czy jakiś
> PeeLDziany pomysł?

Jak tego katalogu nie było to przy starcie systemu był komunikat "mv old
root to /initrd" (czy coś podobnego) co kończyło się błędem, co mnie
osobiście trochę denerwowało. ZTCP sam sobie zrobiłem ten katalog żeby
się tego komunikatu pozbyć. Nie wiem czy ma jeszcze jakieś inne
znaczenie.
Krystian T

        "errare humanum est..."