access point na PLD?

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pią, 10 Mar 2006, 16:58:15 CET

On Fri, Mar 10, 2006 at 03:25:22PM +0100, Czesiek wrote:

> Tak
> Ze skutkiem pozytywnym.
> Problemy były różnego typu, np karta na routerze nie chciała pracować w
> trybie AP, albo klienci nie mogli się autoryzować po WPA.
> Na bardziej szczegółowe pytania odpowiem bardziej szczegółowo,
> oczywiście jeżeli będę znał odpowiedź.

Jakiej karty WiFi użyłeś ?
Wczoraj kupiłem Gigabyte GN-WPKG na RT2560 i coś mi się wydaje że na AP
to się jednak nie nadaje. iwconfig eth2 mode Master zwraca błąd (nie
pomne teraz jaki). Kartę "uruchomiłem" na sterownikach rt2x00 2.0.0-b3,
tyle że to wymaga starszego ieee80112 niż jest w jądrze 2.6.14.x.

Artur Frysiak
http://pld-linux.org/