access point na PLD?

Czesiek czesiek w innozyt.dyn.pl
Pią, 10 Mar 2006, 19:25:43 CET

Artur Frysiak napisał(a):

> Jakiej karty WiFi użyłeś ?
> Wczoraj kupiłem Gigabyte GN-WPKG na RT2560 i coś mi się wydaje że na AP
> to się jednak nie nadaje. iwconfig eth2 mode Master zwraca błąd (nie
> pomne teraz jaki). Kartę "uruchomiłem" na sterownikach rt2x00 2.0.0-b3,
> tyle że to wymaga starszego ieee80112 niż jest w jądrze 2.6.14.x.

Też tak miałem. Google mi powiedziały, że karty których sterowniki
wspierają mode "master" lub "ap" to karty na chipsecie Atheros, PRISM
2/2.5/3, PRISM54 i chyba jeszcze jakiś realtek.
Ja konkretnie mam kartę EDIMAX EW-7325IG na chipsecie Atheros AR5212. Na
stronie http://madwifi.org/wiki/Compatibility znajdziesz karty, które są
oparte o chipset Atheros i działają ze sterownikami madwifi.
Ja mam następującą konfigurację:
Karta jak wyżej
Sterowniki madwifi-ng kompilowane samodzielnie, bo próba budowania ze
spec'a na najnowszym jądrze dystrybucyjnym kończy się błędami (patrz mój
e-mail na liście z przed mniej więcej tygodnia)
Hostapd też kompilowany samodzielnie bo spec jest przygotowany pod
sterowniki PISM, a hostapd musi być skompilowany z konkretnymi sterownikami.
Wszystko ładnie chodzi w dwóch miejscach z szyfrowaniem WPA2-PSK.

Pozdrawiam,

Czesiek