gprs + idea

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 13 Mar 2006, 15:39:30 CET

On Sat, 11 Mar 2006, Ihi Marzyciel wrote:
> Mam styczność z modem ED77 podłączanym po USB. Z firmy jej produkującej
> podesłali instrukcję instalacji (bezbolesna) i oto wszystko działa.

Ja mam S/E GC89 i też działa, narazie pod windą.

> Z tym że nie chciałbym ani w rc-skrypcie ustawiać
> ip route del 0/0
> pppd call orange
> a chciałbym posiadać odpowiedni plik ifcfg-pppd0.

W /usr/share/doc/rc-scripts* są przykłady,
może coś ci podpasuje.

> W załączniku znajduje się plik orange.

Jeszcze *chat* by się przydał.
BTW. Jak wam dziłają takie połączenia gprs/edge?
Transfer mam jak na starym SDI, za to terminalu
prawie nie da się pracować (najlepszy ping ma ~500ms).
Ciekawe czy to cecha 'orange', czy 'inni' mają lepiej.
--
pzdr
Stacho Pal