gprs + idea

Roman Kolasiewicz roman.kolasiewicz w excellent.com.pl
Pon, 13 Mar 2006, 15:46:57 CET

Dnia poniedziałek, 13 marca 2006 15:39, Stacho Pal napisał:

> BTW. Jak wam dziłają takie połączenia gprs/edge?
> Transfer mam jak na starym SDI, za to terminalu
> prawie nie da się pracować (najlepszy ping ma ~500ms).
> Ciekawe czy to cecha 'orange', czy 'inni' mają lepiej.
To jest problem technologii - UMTS dziala juz jak normalne polaczenie. GPRS to
ogolnie czarna rozpacz jesli chodzi o lacznosc interaktywna, co do EDGE to
przypuszczam ze jest podobnie (nie mialem stycznosci). Ale mile zaskoczyl
mnie wlasnie UMTS - dziala rewelacyjnie (tam gdzie oczywiscie dziala :))