VLANy i 3com SuperStack III - prosze o uwagi

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 17 Mar 2006, 13:30:52 CET

Witam

Potrzebuje uzyskac nastepujaca funkcjonalnosc:
- router (PLD) podlaczony jedna "skretka" do switcha, w
switchu skonfigurowane kilka (3-4) VLANy widoczne na routerze jako kolejne
interfacy ethX (a moze vlanX).
- switch polaczony _skretka_ z drugim takim samym switchem co pozwoliloby mi
rozszerzyc VLANy ze switcha 1 na porty switcha 2.

Czy ktos z Was ma uruchomiona dzialajaca taka funkcjonalnosc w oparciu
o te switche ? a moze lepiej omijac "z daleka" 3coma switche ?
Poprosze Was o wszielkie uwagi na ten temat.

Znalazlem na allegro takie switche (na drozsze mnie nie stac ...)
3Com SuperStack III MM 3300 3C16988A
3Com SuperStack III MM 3300 3C16980A
Poczytalem troche i dowiedzialem sie tyle ze roznia sie wysokoscia
(1U/1.5U) oraz mozliwoscia rozbudowy o moduly (to mnie akurat nie
interesuje). Czy ktos moglby mi podpowiedziec czy jeszcze czyms
insotnym sie roznia ?

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc