VLANy i 3com SuperStack III - prosze o uwagi

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 18 Mar 2006, 23:29:56 CET

On Fri, 17 Mar 2006, Sławek Owoc wrote:
> Potrzebuje uzyskac nastepujaca funkcjonalnosc:
> - router (PLD) podlaczony jedna "skretka" do switcha, w switchu
>   skonfigurowane kilka (3-4) VLANy widoczne na routerze jako kolejne
>   interfacy ethX (a moze vlanX).
> - switch polaczony _skretka_ z drugim takim samym switchem co
>   pozwoliloby mi rozszerzyc VLANy ze switcha 1 na porty switcha 2.
>
> Czy ktos z Was ma uruchomiona dzialajaca taka funkcjonalnosc w oparciu o
> te switche ? a moze lepiej omijac "z daleka" 3coma switche ? Poprosze
> Was o wszielkie uwagi na ten temat.

> [...]

Jeżeli switch obsługuje 802.1q (a 3Com 3300 obsługuje) to będzie działał
przy skonfigurowanych na linuksie vlan-ach.

AFAIK to na linuksie ISL nie jest obsługiwany, ale tego chyba nic poza
starymi cisco nie obsługuje... :)