Problem z MRTG

Hubert 'Cieply' Ciepluch hubert w ibi.pl
Pią, 17 Mar 2006, 17:21:59 CET

Witam,

mam problem z MRTG, a mianowicie wczoraj zacząłem się nim bawić,
zainstalowałem:

mrtg-2.12.2-2
mrtg-init-2.12.2-2

i skonfigurowałem pierwszy target badający ilość procesów. Wszystko
działało. Dzisiaj z koleii chciałem dorzucić kolejne targety i niestety
już się nie udało. Po dodaniu wpisów i zrestartowaniu mrtg dostaję w
logu mrtg takie wpisy:

2006-03-17 16:56:56 -- ERROR: Bailout after SIG TERM
2006-03-17 16:56:56 -- Started mrtg with config '/etc/mrtg/mrtg.cfg'
2006-03-17 16:56:57 -- ERROR: Skipping webupdates because rateup did not
return anything sensible
2006-03-17 16:56:57 -- WARNING: rateup died from Signal 13
 with Exit Value 0 when doing router 'dysk1'
 Signal was 13, Returncode was 0

nie tworzą sie żadne nowe pliki w workdir. Dle testów skasowałem z
workdira wczorajszy target i po restarcie dostaję traz takie same błędy
dla obu targetów.
Przy ręcznym odpaleniu skryptów działają one bezproblemowo i wyrzucają
wyniki.
W syslogu jest tylko, że mrtg wystartował bez problemów. O co może chodzić?

Pozdrawiam
Cieply