Problem z MRTG

panta_rei panta_rei w grota.int.pl
Pią, 17 Mar 2006, 17:32:50 CET

Dnia piątek, 17 marca 2006 17:21, Hubert 'Cieply' Ciepluch napisał:

Witam

> nie tworzą sie żadne nowe pliki w workdir. Dle testów skasowałem z
> workdira wczorajszy target i po restarcie dostaję traz takie same
> błędy dla obu targetów.
> Przy ręcznym odpaleniu skryptów działają one bezproblemowo i
> wyrzucają wyniki.
> W syslogu jest tylko, że mrtg wystartował bez problemów. O co może
> chodzić?

Trochę nie na temat, ale dołączę się tu: Ma ktoś jakiś pomysł na
wartości ujemne w mrtg?

http://grota.int.pl/mrtg/temp1.html pokazuje ładnie ale zamiast
temperatur poniżej zera mam 0 :/ i nie pasuje mi rozwiązanie z
"niebieską kreską" malującą ujemne temperatury w wartosciach
bezwzglednych :(

Żeby tak całkiem OT nie było to u mnie jest
mrtg-2.12.2-2
mrtg-cron-2.12.2-2

i działa poprawnie ;)

 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
 http://foto.sztrandek.int.pl	       jid:panta_rei(at)jabber.org
 Wasz Windows tego nie potrafi...:P
 ---------------- GnuPG http://slawi.int.pl/gpg ------------------
 Sygnaturka na licencji GNU GPL wersja 2