VPN - które rozwiazanie

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 20 Mar 2006, 08:11:00 CET

On Mon, Mar 20, 2006 at 12:01:02AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> PPTP na linuksie, w XP jako kliencie jest wszystko czego potrzebujesz.
> Uruchamianie na XP wygląda tak samo jak zestawienie połączenia
> modemowego.

Łączysz się bezpośrednio z serwerem na którym masz usługę która jest
dostępna via tunel ? Bo ja jakoś szukałem opcji jak windowz powiedzieć
ip route add to 1.2.3.4/prefix via 1.1.1.1 (i tak dalej) ?

Więc z braku laku na to => openvpn.

m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy