X11 -> xorg

Jefe jefe w gazeta.pl
Pon, 20 Mar 2006, 10:15:33 CET

Witam.
Poświęciłem jeden wieczór na przejście z Ac na Th, problem tylko wystąpił po
zmianie X11 z Ac na xorg z Th. Otóż odinstalowałem całe X11, zainstalowałem
xorg i... nic. Poinstalowałem masę pakietów xorg* i po starcie systemu (mam
ustawione runlevel 5) i kdm nic się nie dzieje, pokazuje się konsola. Używam
NVidia GF3. Czy ktoś, korzystający z xorga oraz mający NVidia mógłby mi
wylistowac listę pakietów, które musze zainstalować?
Czy oprócz tego coś się zmienia w xorg.conf ?
Pozdrawiam
Paweł