Instalacja przez PCMCIA lub CD

Piotr Wydymus pwydymus w wp.pl
Wto, 21 Mar 2006, 20:12:44 CET

Witam,

Dostaję już białej gorączki.

Laptop  Toshiba  Satellite  220CS - staroć na P133, ale ma 144MB ramu,
więc  jak  najbardziej  nadaje  się  do  pracy.  Mam  CD,  oraz  kartę
sieciową  na  PCMCIA (ActionTec PE-200A - wszędzie piszą, że chodzi na
module pcnet_cs ).

Nie jestem w stanie zmusić tej bestii do zabootowania z CD - tylko PLD
ma  taki problem. Wszystkie inne płyty bootujące działają bez zarzutu.
Ściągałem  jużod  nowa miniiso, nagrywałem powoli, jak i szybko. Nic z
tego.

Bootowanie  z  dyskietki bootdisk_cd  prowadzi do ciekawych problemów.
1. Według   konfiguracji   na   dyskietce   instalator  szuka  modułów
w  /src/PLD/inst/2.4.32-experimental  na płycie (najnowsze miniiso) są
za to w katalogu [...]/2.4.27-expermental. Nic to - zmieniłem.
2. Za dużo slashy - zmieniłem sobie.

Tak czy siak instalator niedopracowany.

Zaczyna  się  instalacja  ładuje  się  pakiet  parted-pkg i znów staje
podczas ładowania pakietu hdparm-pkg. Faktycznie go nie ma.

Nie wiem co mogę jeszcze zrobić.

Bootowanie z dyskietki bootdisk_pcmcia. Tu już większy problem.
W  BIOS można ustawić dwa tryby pracy PCMCIA PCIC i 16bit CardBus, ale
32  bitowe karty też obsługuje - mam DWL-G650+, która pod Win98 działa
(a że działa, i ta i za zwykła PE-200A - znaczy port jest sprawny).

O   "Czarodzieju"   można  zapomnieć  -  nie  nadaje się do  niczego.
Konfiguracja przez ui-main jako tako przechodzi.

W /etc/installer.conf wpisuję:

pcmcia_controller="pcnet_cs"

No  i  ładują  się  po  kolei moduły isa-pnp, pcmcia_core, 8390. Staje
przez ds.o

insmod: init_module: ds: Operation not permitted.

Siedzę nad tym dwa dni, pomysły mi się skończyły. Co dalej?

/var/log/installer  pusty o tyle, że nic innego tam nie ma ponad to co
napisałem.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała