Instalacja przez PCMCIA lub CD

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 21 Mar 2006, 20:42:29 CET

On Tue, Mar 21, 2006 at 08:12:44PM +0100, Piotr Wydymus wrote:
> Witam,
> Nie jestem w stanie zmusić tej bestii do zabootowania z CD - tylko PLD
> ma  taki problem. Wszystkie inne płyty bootujące działają bez zarzutu.
> Ściągałem  jużod  nowa miniiso, nagrywałem powoli, jak i szybko. Nic z
> tego.
Też witam,

Ok, a rescuecd ? próbował ? (stare na 2.4. i nowe na 2.6. ?)

Nie pisze co to za błędy ma ... ciężko wróżyć.

/me na starym lapku p150/32mb instalował z dyskietki ale ra, na małej partycji
a potem przemielał ac ręcznie (dawno temu) kiedy dyskietki do ac były
(słabo działające bardzo), teraz można przy takiej ilości ramu zrobić
2 partycje, 256 na swap (teraz ext2, na to ra, potem na drugiej
rozpakowac przygotowane tgz z ac ;-) wiem wiem dłubanie, ale ja tak
robiłem, i z pierwszej znów swap 8-) ).

m.a.

--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy