Instalacja przez PCMCIA lub CD

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Wto, 21 Mar 2006, 23:00:38 CET

On Tue, Mar 21, 2006 at 10:11:39PM +0100, Marcin Kr?l wrote:

> To nie wina instalatora tylko wiekowego mini-iso, na ktorym nie ma
> rzeczy dodanych w miedzyczasie do bootkietek. Nowe mini-iso bedzie
> prawdopodobnie jutro, juz tylko jeden punkt zostal na moim bootkietkowym
> todo.

A to pech, moglem poczekac. Przed weekendem walczylem caly dzien z roznymi
instalatorami od dyskietek netowych poprzez miniiso az po iso cd1 i nie udalo
mi sie ich zmusic do wspolpracy z dwoma serwerami hp na kontolerach raidowych.
Na koniec dnia wpadlem w furie i (teraz bedzie obraza majestatu :) )
zlapalem za plyte z debianem. Po 7 minutach mialem zainstalowany system.

Dlaczego instalator z miniiso po uruchomieniu i ustawieniu zrodla na
net szuka modulow do karty sieciowej na dyskietkach? I co gorsza nie
znajduje ich na zadnej z dyskietek addons1-3. Gdy ustawie zrodlo na
cdrom to sypie niespelnionymi zaleznosciami (podobnie jak instalator
dyskietkowy). Instalator z iso cd1 prosi natomiast o cd 2 (po wyborze
jedynie pakietow base). Jestem cierpliwy ale w piatek to juz bliski
bylem szalu. Wiem, trzeba bylo jeszcze rescuecd sprobowac ale
przypomnialo mi sie, ze po ostatniej instalce z rescue musialem tez
sie gimnastykowac i generowac na nowo initrd. Albo mam pecha albo
te pldowe instalatory mnie nie lubia.

--
Kuba Staskiewicz