Instalacja przez PCMCIA lub CD

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 21 Mar 2006, 22:11:39 CET

> Tak czy siak instalator niedopracowany.

To nie wina instalatora tylko wiekowego mini-iso, na ktorym nie ma
rzeczy dodanych w miedzyczasie do bootkietek. Nowe mini-iso bedzie
prawdopodobnie jutro, juz tylko jeden punkt zostal na moim bootkietkowym
todo.

> Zaczyna  się  instalacja  ładuje  się  pakiet  parted-pkg i znów staje
> podczas ładowania pakietu hdparm-pkg. Faktycznie go nie ma.

j.w.

> Bootowanie z dyskietki bootdisk_pcmcia. Tu już większy problem.

Sorry. Ja nie mam ani lapa ani zadnej karty na pcmcia wiec nie mialem
jak tego testowac. Chetnych testerow tez nie bylo, znalazl sie caly
jeden ktory mi napisal, ze na jego sprzecie zadzialalo OK. Z braku laku
uwierzylem mu na slowo.

> No  i  ładują  się  po  kolei moduły isa-pnp, pcmcia_core, 8390. Staje
> przez ds.o
>
> insmod: init_module: ds: Operation not permitted.

Niestety, tutaj nic nie poradze/doradze :( Sprobuj rescuecd lub livecd i
instalacji via chroot.

M.