Bardzo jasny ekran X-ach

Krzysztof Kaczmarek krfk w data.pl
Śro, 22 Mar 2006, 08:54:36 CET

Miro Ziemski napisał(a):
> Może spróbuj z xgamma?

Próbowałem co prawda nie z xgamma, ale zjechałem możliwie nisko z gamma
bezpośrednio w xorg.conf - pomogło o tyle, że dało się cokolwiek
odczytać na ekranie, ale obraz był nadal podejrzanie jasny i
przebarwiony. Tzn. wyglądało jakby brakowało możliwości zjechania niżej
z ogólna jasnością.
Nie wiem jak wygląda xgamma, jeśli pozwala na regulację gammy nie tylko
poszczególnych składowych koloru, ale również redukcję jasności to
powinno pomóc. Teraz niestety nie mam dostępu do swojego linuksa więc
nie mam jak sprawdzić. Może inicjator wątku podzieli się doświadczeniami :-)

pozdrawiam,
Krzysiek