Instalacja przez PCMCIA lub CD

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Śro, 22 Mar 2006, 11:35:45 CET

On Wed, Mar 22, 2006 at 11:10:19AM +0100, Marcin Kr?l wrote:
> Nie moglby. Dyskietka ma tylko 1.44 MB i na sieciowej oprocz kernela
> miesci sie raptem kilka kilka modulow do najpopularniejszych kart, a na
> CD-kowej tylko moduly potrzebne do podniesienia CD (nawet bez
> sterownikow od kontrolerow). Reszta jest wczytywana z addons (moduly do
> flopa sa na kazdej). Obsluga kazdego typu instalacji z kazdej bootkietki
> oznaczalaby zonglerke addonsami przy praktycznie kazdym kliknieciu w
> instalatorze, a chyba nie o to chodzi.

Chyba nie do konca sie zrozumielismy. Chodzilo mi o to, ze instalka
z cd (miniiso) prosi o dyskietke addons1 zeby zaladowac modul karty
sieciowej. Gdybym instalowal z bootdisk_net albo bootdisk_cd to jest
to zrozumiale ale zdziwilo mnie, ze miniiso majace ok 60MB nie zawiera
(lub nie umie wykorzystac) tych podstawowych modulow, ktore sa na
dyskietkach.

--
Kuba Staskiewicz