Instalacja przez PCMCIA lub CD

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 22 Mar 2006, 16:19:14 CET

> Chyba nie do konca sie zrozumielismy. Chodzilo mi o to, ze instalka
> z cd (miniiso) prosi o dyskietke addons1 zeby zaladowac modul karty
> sieciowej. Gdybym instalowal z bootdisk_net albo bootdisk_cd to jest
> to zrozumiale ale zdziwilo mnie, ze miniiso majace ok 60MB nie zawiera
> (lub nie umie wykorzystac) tych podstawowych modulow, ktore sa na
> dyskietkach.

Mini zawiera wszystkie moduly, tyle ze instalator szuka ich tam gdzie mu
wskazuje source (czyli w tym wypadku na sieci), a jezeli tam nie ma to
na addons. Pomimo, ze w filesystemie na iso sa wszystkie moduly, to w
obrazie z ktorego iso sie bootuje (flop 2.88 MB) zawarta jest tylko
obsluga cd, usb i sterowniki kontrolerow ide, scsi. Wiecej sie nie
zmiescilo.

M.