wieszający mplayer

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 26 Mar 2006, 21:02:42 CEST

Dnia 26-03-2006, nie o godzinie 20:46 +0100, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Michal Felski, wystukała:

> A jako wyjście w mplayerze co masz?
> bo u mnie na xv nic się złego nie dzieje, choć mam troszkę nowszą nvidie:

ja mam:
10de0171 nvidia nVidia Corporation|NV17 [GeForce4 MX 440]

a tego co pamietam moj syn ma taka jak ty, (jutro sprawdze) i nic ise
nie dzieje. Gra dobrze na sterach nvidi i nv na sterownikach: 8178

Wszystko dystrybucyjne.

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.