Jak włączyć duplekser dla DJ930 w CUPS?

Stanisław Kamiński stasheck-fora w o2.pl
Nie, 26 Mar 2006, 22:48:41 CEST

Witam,
sprawa jest taka: mam drukarkę, która w ogóle nie jest używana lokalnie,
tylko udostępnia się na inne kompy w sieci. Jest to HP DJ930C. Po paru
godzinach zabawy udało mi się ją skonfigurować tak, że Windowsy ją widzą
od razu i potrafią na niej drukować; niestety, nie widzą, że ma ona
zainstalowany duplekser - a to by się przydawało.

Jestem pewien, że ktoś z Was wie jak to zwalczyć - próbowałem się bawić
konfigiem CUPS-a, ale mnie to chyba przerasta :/

Pozdrawiam,
Staszek