Jak włączyć duplekser dla DJ930 w CUPS?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Nie, 26 Mar 2006, 23:51:45 CEST

Stanisław Kamiński napisał(a):
> Witam,
> sprawa jest taka: mam drukarkę, która w ogóle nie jest używana lokalnie,
> tylko udostępnia się na inne kompy w sieci. Jest to HP DJ930C. Po paru
> godzinach zabawy udało mi się ją skonfigurować tak, że Windowsy ją widzą
> od razu i potrafią na niej drukować; niestety, nie widzą, że ma ona
> zainstalowany duplekser - a to by się przydawało.
>
> Jestem pewien, że ktoś z Was wie jak to zwalczyć - próbowałem się bawić
> konfigiem CUPS-a, ale mnie to chyba przerasta :/
http://localhost:631/ -> Administration (root/hasło) -> manage printers
-> Add Printer -> Name : RawHP -> Device : ParalelPort#1/USB Printer #1
(co tam wolisz i jakie moduły masz załadowane) -> Make : Raw -> Model :
Raw Queue. Pod Każdym win instalujesz sterowniki natywne do drukarki
sieciowej //{nr_ip}/RAWHP
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski