[WiFi] Intel PRO/Wireless 2200 (NX6110 i pewnie kuzyni)

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 28 Mar 2006, 19:27:15 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
[CIACH]
> Mi działa na 2.6.15, działało na 2.6.14 i wcześniejsze.
[CIACH]
> No, ale ja mam 2.6.15.6-1

No właśnie. A chyba nie o to chodzi, żeby utknąć na starych kernelach
tylko, żeby rozwiązać problem i mieć swobode wyboru. Ja tam wolę używać
połatanych i aktualnych kerneli.

> Lepiej wywal to z /etc/modules, a do /etc/modprobe.conf wstaw linijkę
> postaci "options ipw2200 led=1" i wtedy powinno działać. Oczywiście pomijam
> takie szczegóły jak "alias eth1 ipw2200" w tym samym pliku (eth0, jeśli to
> jest u ciebie eth0).

Dzięki, przyda się. A przy okazji: u mnie jest to eth2; czy jest
możliwość sprawienia, żeby był rozpoznawany jako wlan0? Jakoś to
bardziej intuicyjne i logiczne niż eth2.

Aaaaa, to stąd ten oops wczorajszy;-).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org