[WiFi] Intel PRO/Wireless 2200 (NX6110 i pewnie kuzyni)

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 28 Mar 2006, 20:16:47 CEST

Enleth napisał(a):

> Spróbuj speca przerobić na wersję 1.1.1, ściągnij źródła do ~/rpm/SOURCES i
> zrób do tego firmware 3.0. To pierwsza niekernelowa wersja która zadziałała u
> mnie, bodajże na 2.6.14.7-4.

Hmm...póki nie rozwiąże problemu z "silentoldconfig" (patrz niżej) nie
będę miał jak:/.

> Numery firmware są na sztywno w kodzie.

Szkoda. A nie dało by rady tego rozwiązać przez jakieś symlinki? Tzn.
wiem, że można to zrobić samemu, ale fajnie jakby działało od kopa w jądrze.

> Na to silentoldconfig AFAIR pomagało jednokrotne, ręczne wykonanie make
> menuconfig i wyjście zaraz po tym, a następnie zlinkowanie config-up
> do .config. AFAIR. W sumie kombinowałem jak popadnie i w końcu wyszło...

Przed chwilą sprawdziłem - nie pomaga. Wywala się z:
  Using /usr/src/linux-2.6.16 as source for kernel
  /usr/src/linux-2.6.16 is not clean, please run 'make mrproper'
Po wywołaniu powyższego (do czego trzeba doinstalować kernel-doc!)
powraca błąd z silentoldconfig.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org