[WiFi] Intel PRO/Wireless 2200 (NX6110 i pewnie kuzyni)

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 29 Mar 2006, 13:12:13 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
[CIACH]

> WOW... A jak to wbić w skrypty startowe (oczywiście nie w rc.local czy tym
> podobne, tylko w okolice ifcfg-eth?), żeby się to wykonywało przy
> podniesieniu interfejsu? Nie powiem, bardzo by to było przydatne.

No, rzeczywiscie fajne:-). A co do twojego pytania, to nie wiem, czy to
wlasciwy sposob, ale ja wymyslilem takie cos (dzieki temu, ze mi tu o
modprobe.conf wspomniales): do modprobe.conf dopisalem:

options ipw2200 led=1
alias eth2 ipw2200
alias wlan0 ipw2200
install ipw2200 /sbin/modprobe --first-time --ignore-install ipw2200 \
&& { /sbin/ip link set name wlan0 dev eth2; }

i dziala;

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org