PLD i IPv6 od czego zaczynac?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 30 Mar 2006, 23:30:22 CEST

Witam,

Może mi ktoś powiedzieć czy regułki iproute dla IPv4 i IPv6 jakoś na siebie
oddziaływują? Czy mogę ustawić tak by  połączenie z serwera A do serwera B
prze serwer C po IPv4 nie działało, a po IPv6 już działało prawidłowo?

Czy routing dla IPv4 i IPv6 jest niezależny? Czy one są jakoś ze sobą
powiązane?

A od czego zacząć przechodzenie na IPv6 w swojej sieci lokalnej (Tylko linux w
różnych dystrybucjach)? Jakie oprogramowanie trzeba poinstalować w sieci by
to wszystko zaczeło trybić. Czy jest dhcpd dla IPv6 ??

Pozdrawiam,
Paweł