backup

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 31 Mar 2006, 01:15:17 CEST

Dnia czwartek, 30 marca 2006 13:55, Piotr Skwarna napisał:

> znajomi chwala rozwiazanie bacula.
Wygląda że ma dość spore możliwości, ale trzy poważne wady (z mojego punktu
widzenia):
1. Files deleted after a Full save will be included in a restoration.
2. Bacula cannot automatically restore files for a single Job from two or more
different storage devices.
3. Bacula's Differential and Incremental backups are based on time stamps.
Consequently (...)
Powyższe ze strony http://bacula.org/rel-manual/Current_State_Bacula.html
Dalej poszukuję czegoś bez ww. wad.
--