fideltronik

Jerzy jwjurek w poczta.gazeta.pl
Pią, 31 Mar 2006, 10:47:20 CEST

Czy ktos konfigurował uruchamianie "clienta" na  oprogramowaniu Fideltronika z
zasobów CVS czyli wersja  2,0 2,1   monitora (Fideltronika)

Cos nie moge odpalić clienta cały czas  sie zatrzymuje  w logach mam ze nie
może odczytac parametru InterfaceAddr

A mam zostawione  to co było z instalki i wkleiłem kawałek poni żej, i jak bym
nie zmieniał  to  daemon clienta staje (zatrzymuje się )  wywalając ten błąd
w logach

########################### Interfejs ###################################
# adres (IP) interfejsu sieciowego na którym pracuje UPS Monitor Client
# * - oznacza wszystkie interfejsy
InterfaceAddr *

Czy ktos to juz przerabiał. Tylko bez porad  "przejdz na nut-a" sam o tym wiem
ale chce mieć ich  oprogramowanie szczególnie ze ktoś z tym robił bo lezy to
w CVS .

Pozdrawiam

Jurek
--
"Metafizyka to nauka scisla w porownaniu do Wireless'u " :-)