fideltronik

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 31 Mar 2006, 11:06:13 CEST

On Fri, Mar 31, 2006 at 10:47:20AM +0200, Jerzy wrote:
> Czy ktos to juz przerabiał. Tylko bez porad  "przejdz na nut-a" sam o tym wiem
> ale chce mieć ich  oprogramowanie szczególnie ze ktoś z tym robił bo lezy to
> w CVS .

Tak przerabiał tego klienta ichniego, niech ich ...... ;-)

Wracając do tematu MI TEŻ NIE UDĄŁO SIĘ zrobic że ichni serwer informuje
ichnie klienty o tym że cośtam się złego dzieje, nut powiedzmy ze
wspiera ale u mnie nie zabardzo, klienty obszedłem ;-) przy pomocy ssh +
halt gdy serwer idzie w init 0 ;-)

ponoć też jest nowe oprogramowanie na ich stronie ale nie chce mi się
bawić tzn w czasie pracy nie mogę a po pracy mam lepsze zajęcia ;-)

zdrowie,
m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy