PLD + usługi hostingowe

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 4 Maj 2006, 23:42:07 CEST

Artur Flinta wrote:

> Mówisz to na podstawie jakiś większych doświadczeń, czy takich
> obiegowych opinii? Nie wiem w czym lepsza jest płyta intela od dajmy na
> to płyty SuperMicro, skoro obie produkuje ta sama fabryka? No i co maja
> producenci softu do płyty, skoro i tak soft biega na systemi
> operacyjnym, i to system ma dobrze gadać z płytą a nie serwer poczty czy
> też apache :)

No i wlasnie o to mi chodzi, z czym PLD bedzie lepiej biegac... z
Opteronem czy z Xeonem i koncowo co bedzie wydajniejsze i bardziej
oplacalne na dluzsza mete? W koncu 2x dual Opteron to fizycznie 4 proce
a nie dwa jak w Xeonach :)

> Bardziej zależy to od chipsetów na płycie niż supportu producenta.
> Lepiej kupić sprzęt B-brandowy i mieć opensourcowe steroniki niż
> markowego IBM/Dell i czekać, że zrobią sterownik do RHEL4 czy jakiegoś
> innego komercyjnego linuxa, bo na PLD czy inne darmowe raczej nie ma co
> liczyć.

Sprzet bedzie HP. A coz takiego maja te wersje Enterprise, (oprocz
supportu i np. sterownikow do iLO, ktorych nie potrzebuje), ktorych nie
maja pozostale dystrybucje? A czy np nie da sie tych rpmow ze
sterownikami uzyc w PLD?

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-