evdev, USB, X i... klopsy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 10 Maj 2006, 12:28:00 CEST

Dnia środa, 10 maja 2006 11:50, Sylwester Gruszka napisał:
[...]
> Czyli obojętnie czy /dev/input/event1 czy /dev/input/mice to evdev będzie
> prondził tak (bo ten event to ustawiuałem według jakiegoś manuala czy
> innego czytadła)?

Ja mam na evdev-ie, X-y i gpm podpięte pod /dev/input/mice i działa.

> (a co do tego, że iksy nie potrafią inicjowac urządzeń w trakcie pracy
> to powiem że kiedyś na prawdę mogłem wyjmować i wkładać myszkę usb)
> pozdrawiam

Jeśli je skonfigurujesz tak, żeby używały /dev/input/mice, będziesz miał co
najmniej jedno urządzenie podpięte podczas startu X-ów, to potem dodatkowe
można podłączać i odłączać. Ja mam podpiętą do laptopa mysz, do tego
wbudowany pad (jak to w laptopie). I myszkę mogę sobie dowolnie podłączać i
odłączać. Wystarczy, że przy starcie jest coś podpięte (bo wtedy jest
utworzony /dev/input/mice).

> Wiadomość do wszystkich: kmail śmierdzi!

Niuch niuch... jakoś nie czuję :-P A używam od kilku lat wyłącznie :-)