Gnome 2.14 i ikonki na pulpicie

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 23 Maj 2006, 22:34:26 CEST

On 5/23/06, Tomasz Grobelny <tomasz w grobelny.oswiecenia.net> wrote:
> W innych środowiskach graficznych jest to zrobione tak że
> tworzysz sobie skrót do danego urządzenia i po sprawie. Jak chcesz mieć do
> jednego to masz do jednego, jak do dwunastu to do dwunastu, jak chcesz mieć
> kosz w każdym rogu pulpitu to nie ma problemu. Hmm, a może ten sam mechanizm
> zadziałałby w GNOME, w końcu pliki desktop są chyba międzyplatformowe...

Tak też ostatecznie zrobiłam - symbolic linki do folderow z partycjami
rzucone na pulpit spełniają swoją rolę, tyle że do tej pory jak
zmieniłam fstaba to automagicznie mi się to przekładało na skróty, w
tej chwili musze to robić ręcznie.

--
Pozdrawiam,
Liliana