klasyfikowanie poprawnej,wysyłanej poczty jako spam

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 9 Paź 2006, 00:55:52 CEST

On Sat, Oct 07, 2006 at 02:39:16PM +0200, Marcin Król wrote:

> Mozesz np w konfiguracji spamassassina dopisac swoje domeny do "bialych
> list", ale pamietaj, ze wtedy z twoich i/lub za pomoca twoich serwerow
> bedzie mozna rozsylac spam.

Do zabezpieczania serwerów SMTP przed rozsyłaniem za ich pomocą spamu
służy autoryzacja SMTP a nie filtr antyspamowy.

Sam pomysł sprawdzania poczty od własnych użytkowników wydaje mi się
cokolwiek dziwny. To trochę tak jakby znajomość kodu do domofonu była
potrzebna do wyjścia z bloku :]

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--