klasyfikowanie poprawnej,wysyłanej poczty jako spam

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 9 Paź 2006, 08:30:20 CEST

> Do zabezpieczania serwerów SMTP przed rozsyłaniem za ich pomocą spamu
> służy autoryzacja SMTP a nie filtr antyspamowy.

Owszem, ale tylko jezeli masz ograniczona ilosc uzytkownikow i/lub
zaufanie do nich wszystkich. Malo to np studentow, ktorzy autoryzujac
sie na siebie (tudziez na kolege jakiegos) wysylaja masowy spam? W
takich sytuacjach bez filtrow na poczte wychodzaca ani rusz.

> Sam pomysł sprawdzania poczty od własnych użytkowników wydaje mi się
> cokolwiek dziwny. To trochę tak jakby znajomość kodu do domofonu była
> potrzebna do wyjścia z bloku :]

Life is brutal :)

M.