[OT] LCD panoramiczny czy nie

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 30 Paź 2006, 23:58:03 CET

Dnia 30-10-2006, pon o godzinie 10:59 +0100, Kamil napisał(a):
> dwie

> pikseli
> >
> Tak tylko, że na zwykłym to Ty z lupą będziesz musiał patrzeć na
> monitor żeby
> widzieć wyraźnie te dwie strony A4.
Dlaczego z lupą? przecież nie pisałem jakie ma mieć rozmiary...
Chodziło mi o podkreślenie faktu, że ilość wyświetlanej informacji
zależy od ilości pikseli, czyli rozdzielczości, a nie od przekątnej.
Na biurku mam CTR 17"-1024x768 (ze względu na odświeżanie) i bardzo
narzekam. Na laptopie mam 14"-1280x800 i sobie bardzo chwalę...
Jak będę szukał czegoś nowego na biurko to pewnie też będzie panorama
tylko większa - zgadzam się z opinią, którą już ktoś pisał, że większe
zwykłe ekrany zaczynają wyglądać dziwnie wysoko i na szerokość may
większe pole widzenia...
Krystian T.

             "errare humanum est..."