Bezpołączeniowy sieciowy system plików?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 13 Wrz 2006, 12:41:00 CEST

Dnia środa, 13 września 2006 12:33, Maciek Pasternacki napisał:
[...]
> Czy już ktoś coś takiego wymyślił/stworzył?  Nawet nie wiem od jakiej
> strony za takim wynalazkiem googlać, na pewno nic, co znam, nie działa
> w taki sposób.

Jeśli używasz KDE to wystarczy odpalić serwer ssh, a na kliencie w
konquerorze wpisać adres w postaci fish://user@adres/ Dla wygodniejszego
korzystania można sobie skonfigurować autoryzację kluczami, coby nie
wpisywać haseł. Nie jest to rewelacyjnie szybkie (jak wynika z moich
testów, NFS jest ok. 4 razy szybszy), ale działa bezproblemowo i na dowolną
odległość (byle był dostęp po ssh do serwera).