PowerDNS z MySQL i administracja

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 5 Kwi 2007, 17:26:57 CEST

Paweł Kośka wrote:
> Witam,
>
> Chcę uruchomić jako DNS PowerDNS. Na razię przeglądam tylko rozwiązanie,
> ogólnie mi się podoba, jednak nie mogę znaleźć żadnego rozwiązania jak tym
> zarządzać. Szukam jakiegoś narzędzia do administracji jak
> http://poweradmin.org/ czy http://www.tupa-dns.org/ . Aktualnie żaden z nich
> mi się ni podoba (chociaż i tak się skłaniam w kierunku tego drugiego), czy
> znacie coś lepszego? Czy może najlepiej coś samemu napisać? ;)

Tez myslem ostatnio nad migracja na PowerDNS, ale po przetestowaniu
http://smbind.sourceforge.net/ chyba zostane przy bindzie, bo ten
interfejs jest lekki i przyjemny i to zapewnia mi to co chce uzyskac,
czyli trzmanie danych o domenach w bazie i generowanie z nich stref dla
bind'a.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-