PowerDNS z MySQL i administracja

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 5 Kwi 2007, 20:06:49 CEST

Witam.

Arkadiusz Rdest napisał(a):
> Tez myslem ostatnio nad migracja na PowerDNS, ale po przetestowaniu
> http://smbind.sourceforge.net/ chyba zostane przy bindzie, bo ten
> interfejs jest lekki i przyjemny i to zapewnia mi to co chce uzyskac,
> czyli trzmanie danych o domenach w bazie i generowanie z nich stref dla
> bind'a.
A co binda restartuje po zmianach? W PDNS masz przecież zmiany widoczne
natychmiast po zmianie w bazie danych. Binda trzeba restartować, a lubi
się wypieprzyć jak jedna strefa jest źle skonfigurowana (przy
restarcie). Przy ilości stref ponad 10 pdns rulez.

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.