FF2. i flash9

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 6 Kwi 2007, 08:56:55 CEST

cześć

piszę tutaj ponieważ już mi ręce opadają, mam tak:

serwer (2xXeon + 2gb ramu, bardzo wydajny), on daje Xy(X11) i aplikacje,
stacje to najczęściej coś z 128mb, stacje robią X(XFree w RA1.1) -query serwer

na terminalu user się loguje, potem klika FF'ksa, łazi po stronach
i czasem FF mówi memory folt i zbita, znika, zdycha umiera, na
animacjach flaszowych zrobionych w ver.9, na ver.7, tego nie mam
cudownego efektu, ale coraz wiecej stron nie jest dostępnych ...

opera powiedzmy ze działa lepiej, ale usery mają do wyboru albo FF albo
operę, i w 99% uzywają FF'ksa

co lepsze, na mej stacji, z 256mb rozumu, jak lokalnie mam odpalone
Xy, i aplikacje to FF nie robi na tych stronach takich myków,

już nie wiem gdzie szukać, walczył ktoś z czymś podobnym ?
odrazu podpowiem ze flash niestety musi być, ponieważ jusery łażą po
różnych stronach ...

eh, pomocyyy, może to jakaś pierdoła ale jedyna sensowna myśl jaka mi
przychodzi do głowy to 9mm i strzał ostrzegawczy dla takiego tfurcy w
potylice :-)

pozdrawiam,

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org