FF2. i flash9

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 6 Kwi 2007, 10:18:45 CEST

Dnia piątek, 6 kwietnia 2007, Michal Abramowicz napisał:
[...]
> eh, pomocyyy, może to jakaś pierdoła ale jedyna sensowna myśl jaka mi
> przychodzi do głowy to 9mm i strzał ostrzegawczy dla takiego tfurcy w
> potylice :-)

Raczej nie pomogę, ale się dopiszę ;-) Rozumiem, że masz flasha w wersji 9
zainstalowanego. U mnie czasami flash potrafi zaliczyć wywrotkę (pod
konquerorem), ale jest to losowe. Natomiast z dużym prawdopodobieństwem
zawiesza np. odtwarzanie filmików (youtube, googlevideo, dowolny inny) na
kiepskim łączu (o ile łącze (2MBit we/256 kBit wy) można uznać za
kiepskie). Po prostu w pewnym momencie film staje i koniec. Pomaga (na
krótko) zabicie nspluginviewer albo FF, jeśli oglądam pod nim.