[Ac] Orca, FireVox

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 9 Kwi 2007, 10:59:24 CEST

Witam

Po paru przebojach zainstalowałem sobie Orkę - no i mam kilka problemów.

Gadać to gada bardzo ślicznie - tu akurat problemów nie ma.

Że z Thunderbirdem nie będzie działać to wiedziałem (co prawda nie
przewidywałem że efektem będzie wykrzaczanie się Tb).

Że z newsreaderem żadnym to nie współpracuje - trudno, przeżyję, zawsze
jest interfejs www do newsów.

Ale problemem jest to, że nie działają żadne klawisze FireVoxa (poza l,
m i h) - a to już boli. Również Firefox 3 olewa mnie rzadką strugą
wonnej cieczy.

Moje podejrzenia idą w kierunku za starego gnoma (2.14).

I teraz kilka pytań:

1) czy słusznie?
	a) Jeśli nie to co jest nie tak?

	b) Jeśli tak to skąd wziąć nowszego gnoma

2) czy w tej chwili jedynym sensownym wyjściem jest przesiadka na Th (bo
gnome-2.18 z cvs ma jakieś dziwne wymagania które są w Ac nie do
spełnienia typu xorg)?

Nawet sobie na próbę Th na vmware zainstalowałem (tak z ciekawości).
Tylko jeśli musiałbym się na Th przesiadać to wolałbym zrobić upgrade
istniejącego Ac, a z tym jak słyszałem to już nie jest tak różowo... a
nie mogę sobie pozwolić na niedziałający system.

Pytanie: co polecacie w tej sytuacji?

Nie jest to specjalnie pilne bo screenreadera potrzebuję z reguły latem,
 ale chciałbym mieć święty spokój... poza tym moje kaprawe oczęta
chciałyby czasami odpocząć :)

ethanak
PS. espeak się jednak zbudował po przejrzeniu patcha i poprawieniu babola :)