[Ac] Orca, FireVox

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 01:59:28 CEST

Dnia 09-04-2007, pon o godzinie 10:59 +0200, Bohdan R. Rau napisał(a):
> Witam

> Nawet sobie na próbę Th na vmware zainstalowałem (tak z ciekawości).
> Tylko jeśli musiałbym się na Th przesiadać to wolałbym zrobić upgrade
> istniejącego Ac, a z tym jak słyszałem to już nie jest tak różowo... a
> nie mogę sobie pozwolić na niedziałający system.

AC+xorg niedawno do th na swoim lapku zaktualizowałem, ogolnie wiekszosc
rzeczy działa (podczas upgradu w chroot mialem sprawny builderek th,
moze sie ci przydac)

poldek:/all-avail> install -F --reinstall --nodeps rpm* poldek* cups*
STLport* kernel*

rm /var/lib/rpm/__*
sudo rpm --rebuilddb
poldek:/all-avail> install -F *

evolution zapomniał haseł do kont
udev ma małe problemy (kernel 2.6.20.4)
z palca budowalem initrd na wszelki wypadek

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ]
chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl ,