X11 i dwa monitory

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 10 Kwi 2007, 20:09:48 CEST

On Tue, 10 Apr 2007 13:03:40 +0200
Grzegorz Pietrzak <grzes w artikon.pl> wrote:

> Dołączam do pytania.
> Mam to w tej chwili na Matroxie i działa jak dla mnie bez zstrzeżeń na Ac (no
> może z małymi uwagami do KDE) ale chciałbym to zmienić na coś lepszego.

Przećwiczyłem NV z pozytywnym skutkiem. Firmowy sterownik zawiera kilka
przykładowych konfiguracji np. jeden ekran X11 złożony z kilku monitorów lub
kilka ekranów X11. AC na dwurdzeniowym AMD64 z XFce chodzi już bez przerwy
ponad 60 dni na komercyjnym sterowniku.
Dariusz Knociński