X11 i dwa monitory

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 10 Kwi 2007, 23:57:06 CEST

On Tue, 10 Apr 2007, Dariusz Knociński WIML wrote:

> [...]

[...]

> Przećwiczyłem NV z pozytywnym skutkiem. Firmowy sterownik zawiera kilka
> przykładowych konfiguracji np. jeden ekran X11 złożony z kilku monitorów lub
> kilka ekranów X11. AC na dwurdzeniowym AMD64 z XFce chodzi już bez przerwy

Zaraz, ale czy mowa o kilku kartach graficznych czy też o jednej karcie z
wyjściami DVI i DSUB? Bo jak dotąd - ani razu nie udało mi się doprowadzić
do tego, by karta (GeForce 6600 GT) równocześnie wyświetlała różne obrazy na
obu (nie mówiąc o trzech - czyli jeszcze TV) wyjściach... Niezależnie czy
próbowałem to osiągnąć jednym konfigiem Xów czy uruchamiając kilka
niezależnych Xserwerów...

Udało się to komuś?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"